maria-konstantinidi

Μαρία Κωνσταντινίδη

Η Μαρία Κωνσταντινίδη είναι απόφοιτη της ανωτέρας δραματικής σχολής του Βασίλη
Διαμαντόπουλου και του Εθνικού Ωδείου Βόλου του τμήματος πιάνου και φωνητικής .
Οι μεταπτυχιακές της σπουδές συνεχίστηκαν στο πεδίο της δραματοθεραπείας -παιχγνιοθεραπείας . Εκπαιδεύτηκε στην αφηγηματική θεραπεία (story play) και στο parenting-attachment στον επίσημο φορέα PLAYTHERAPY GREECE.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων πάνω στο θεραπευτικό παιχνίδι για ενήλικες και παιδιά τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ασχολείται παράλληλα με την αρθρογράφηση σε ηλεκτρονικά περιοδικά ,με θέματα που αφορούν το
παιδί και την ενδυνάμωση της δημιουργικότητας και της αυτοπεποίθησής του .
Υπήρξε 10 έτη εθελόντρια σε δομή παιδικής προστασίας .
Η αγάπη της για το παιδί και την οικογένεια την οδήγησε στο να συνεχίσει τις σπουδές της φοιτώντας στο τμήμα της ψυχολογίας στο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ .
Παράλληλα εκπαιδεύεται πάνω στην προσωποκεντρική Συμβουλευτική και ψυχοθεραπεία στο PLAYTHERAPY GREECE.
Είναι ιδιοκτήτρια και επιστημονικά υπεύθυνη του πρότυπου κέντρου ειδικών θεραπειών και δημιουργικής απασχόλησης ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ .

natasa-papadaki-akadimia-texnis

Νατάσα Παπαδάκη

Η Νατάσα Παπαδάκη είναι Ελληνίδα ηθοποιός. Είναι απόφοιτη της Ανωτέρας Δραματικής σχολής ‘Ίασμος’ (Υπουργείο Πολιτισμού) και της Κοινωνικής Θεολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Δραστηριοποιείται επαγγελματικά στο χώρο του θεάτρου από το 2010. Έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τους σκηνοθέτες: Έρση Βασιλικιώτη (Γουρούνι στο σακί), Rush Rehm (Hecuba – Εκάβη), Kωστή Καπελώνη (Βυσσινόκηπος), Άγγελο Μπούρα (Just Sex), Φώτη Μακρή (Φρουρά στο Ρήνο), Βασίλη Κονταξή (Εκάβη), Μαρίνα Γεωργιοπούλου (Η σημασία να είσαι σοβαρός), Μαρία Τζανουκάκη (Αρχαίων Γυναικών πρόσωπα και προσωπεία), Άννα Χατζηχρήστου (Τ’ανθισμένα παπούτσια), Κατερίνα Παπαναστασάτου (Graffito όπως άγριο),Ιορδάνη Καλέση (Γυμνοί στο Χρόνο) Αρχοντία Μυλωνά (40χρόνια Μποστ)κ.α Στην τηλεόραση έχει συμμετάσχει σε σειρές και διαφημίσεις και στον κινηματογράφο σε δύο ταινίες μικρού μήκους. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνέδρια που αφορούν στο σώμα, στην κίνηση, στη φωνή και κυρίως στην υποκριτική με τους Ανδρέα Μανωλικάκη, Άρη Ρέτσο, Masaki Iwana, Ακίνδυνο Γκίκα κ.α Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται εθελοντικά στην ”Κιβωτό του Κόσμου” κάνοντας θεατρικό παιχνίδι και σκηνοθετώντας τις παραστάσεις των παιδιών στο θέατρο ‘Ριάλτο’. Ηχογραφεί βιβλία για το ”Διαβάζω για τους άλλους”

Βαρβάρα Αντωνόγλου

Η Βαρβάρα Αντώνογλου γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Ψυχολόγος στο «IST-University of Hertfordshire». Έχει πάρει αναγνώριση πτυχίου και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Ακόμη, έχει πιστοποίηση στην Ψυχολογία Υγείας από το «IST-University of Hertfordshire» και στην Ειδική Αγωγή από το «Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών». Ακόμη, παρακολουθεί το Κλινικό Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία του ινστιτούτου εκπαίδευσης και έρευνας «Λόγω Ψυχής».

Επίσης, έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων και έχει εκπαιδευτεί σε συστήματα επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων, όπως το PECS και σε διάφορα τεστ, όπως το Αθηνά-τεστ (τεστ αξιολογήσεων μαθησιακών δυσκολιών) και Wisc-V (αξιολόγηση νοημοσύνης).

Επιπλέον, έχει κάνει παράλληλη στήριξη σε παιδιά νηπίου και δημοτικού. Έχει κάνει θεραπευτικές παρέμβασεις σε παιδιά Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου βγάζοντας εξατομικευμένα προγράμματα, αλλά και κάνοντας ομάδες κοινωνικοποίησης παιδιών, σε κέντρα ειδικών θεραπειών . Έχει οργανώσει και διεξάγει ψυχοεκπαιδευτική ομάδα γονέων, με σκοπό την ενίσχυση του γονεϊκού ρόλου. Ακόμη, έχει υπάρξει εθελόντρια στο ΚΕΘΕΑ-Διάβαση. Τα τελευταία χρόνια κάνει παρεμβάσεις σε παιδιά, συμβουλευτική γονέων και βλέπει θεραπευτικά και ενήλικες.

Αθανάσιος Τσέτσος

Ονομάζομαι Τσέτσος Αθανάσιος και είμαι γεννημένος το 1991 στην Αθήνα. Τελείωσα τις σπουδές μου αποκτώντας ένα πτυχίο ΒΑ στην ψυχολογία από το Open University του Λονδίνου και ένα πτυχίο ΒΑ από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος . Μετά το πέρας των σπουδών μου πραγματοποίησα πρακτική άσκηση στην κλινική ψυχολογία στο Νοσοκομείο Ειδικών Νοσημάτων Πεντέλης όπου και συμμετείχα στις κοινωνικοθεραπευτικές και ψυχοθεραπευτικές παρεμβάσεις του τμήματος. Στη συνέχεια όντας οπλίτης ψυχολόγος υποστήριξα το ΚΕΝΕ Αυλώνα παρέχοντας τις υπηρεσίες μου καθημερινά σε νεοσύλλεκτους οπλίτες. Κατόπιν, συνέχισα με την τετραετή μετεκπαίδευση στη “Συστημική Ψυχοθεραπεία” στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων και την εξειδίκευσή μου στο Γ.Ν.Α. Γεννηματάς παρακολουθώντας πληθώρα ψυχαναλυτικών σεμιναρίων στο Τμήμα Ψυχιατρικής Εφήβων & Νέων. Έχω εργασιακή εμπειρία ως ψυχολόγος από το 2017 και είμαι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων. Ονομάζομαι Τσέτσος Αθανάσιος. Σπούδασα ψυχολογία στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (ΒΑ) και παράλληλα στο Open University του Λονδίνου (ΒΑ). Κατέχω εργασιακή εμπειρία ως ψυχολόγος από το 2016. Παράλληλα έχω εξειδικευτεί στην Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία και ασκώ θεραπευτικό έργο σε ενήλικες, εφήβους και παιδιά.
akadimiatexnis-akis-kavalikas

Άκης Καβαλίκας

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Π.Α.Δ.Α) στην Αθήνα. Είναι μέλος στον Πανελλήνιο Σύλλογο Εργοθεραπευτών. Έχει πιστοποιηθεί πλήρως στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση για παιδιά (Sensory Integration) από τον εργοθεραπευτή Μυλωνάδη Δημήτριο. Φοιτά, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής, του ΕΑΠ. Eίναι μέλος στην Ελληνική Εταιρεία Υποστηρικτικής Τεχνολογίας (Ε.Ε.Υ.Τ.) και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στον τομέα της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας, και της προσαρμογής του Περιβάλλοντος Χώρου. Έχει ολοκληρώσει την κλινική του άσκηση στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αιγάλεω, κάνοντας συνεδρίες εργοθεραπείας σε μαθητές με αναπτυξιακές διαταραχές. Έχει διατελέσει κλινικός ασκούμενος στην Ψυχιατρική Κλινική του Π.Ν “ΑΤΤΙΚΟΝ”, κάνοντας συνεδρίες εργοθεραπείας σε ενήλικες και εφήβους με ψυχιατρικές διαταραχές. Καθώς και στο Ε.Κ.Α (Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης) σε ασθενείς με νευρολογικές και ορθοπεδικές διαταραχές καθώς και έπειτα από Εγκεφαλικά επεισόδια. Εργάζεται επί χρόνια, ως συνεργάτης Παιδιατρικών Κέντρων Θεραπειών, και ως ανεξάρτητος εργοθεραπευτής. Στο παρελθόν είχε εργαστεί ως βοηθός εργοθεραπευτή σε παιδιατρικά πλαίσια.

Λεωνίδας Πρίντεζης

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Π.Α.Δ.Α) στην Αθήνα. Είναι μέλος στον Πανελλήνιο Σύλλογο Εργοθεραπευτών. Έχει πιστοποιηθεί πλήρως στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση για παιδιά (Sensory Integration) από τον εργοθεραπευτή Μυλωνάδη Δημήτριο. Φοιτά, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής, του ΕΑΠ. Eίναι μέλος στην Ελληνική Εταιρεία Υποστηρικτικής Τεχνολογίας (Ε.Ε.Υ.Τ.) και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στον τομέα της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας, και της προσαρμογής του Περιβάλλοντος Χώρου. Έχει ολοκληρώσει την κλινική του άσκηση στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αιγάλεω, κάνοντας συνεδρίες εργοθεραπείας σε μαθητές με αναπτυξιακές διαταραχές. Έχει διατελέσει κλινικός ασκούμενος στην Ψυχιατρική Κλινική του Π.Ν “ΑΤΤΙΚΟΝ”, κάνοντας συνεδρίες εργοθεραπείας σε ενήλικες και εφήβους με ψυχιατρικές διαταραχές. Καθώς και στο Ε.Κ.Α (Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης) σε ασθενείς με νευρολογικές και ορθοπεδικές διαταραχές καθώς και έπειτα από Εγκεφαλικά επεισόδια. Εργάζεται επί χρόνια, ως συνεργάτης Παιδιατρικών Κέντρων Θεραπειών, και ως ανεξάρτητος εργοθεραπευτής. Στο παρελθόν είχε εργαστεί ως βοηθός εργοθεραπευτή σε παιδιατρικά πλαίσια.

Έλενα Μέμο

Η Ειδική Παιδαγωγός του κέντρου μας είναι η Μέμο Έλενα, έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, στο University of East London, πραγματοποιώντας με επιτυχία την ερεύνα της στην Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή. Στο παρόν παρακολουθεί το μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Σχολική Ψυχολογία. Κατά την διάρκεια των σπουδών της και έπειτα έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και ημερίδων με θέμα το διαφοροποιημένο τρόπο μάθησης. Μάλιστα, εκπαιδεύεται στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Ταυτόχρονα, έχει επιμορφωθεί στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, καθώς έχει εργαστεί εθελοντικά στη δημιουργική απασχόληση και καθημερινή μελέτη σε πρόσφυγες και μετανάστες. Συμμετέχοντας σε δράσεις ευαισθητοποίησης της παιδικής κακοποίησης, σε συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού. Ακόμη, έχει ασχοληθεί επαγγελματικά με τη σχολική μελέτη και την ενισχυτική διδασκαλία σε μαθητές με ΕΕΑ. Επίσης, διαθέτει εμπειρία στην παράλληλη στήριξη σε δημοτικά σχολεία. Το τελευταίο χρόνο εργάζεται και σε κέντρα ειδικών θεραπειών, οργανώνοντας εξατομικευμένα προγράμματα σε μαθητές με ΕΕΑ.

Scroll to Top